szkola2.jpgszkola3.jpgszkola4.jpgszkola5.jpgszkola6.jpgszkola7.jpg

Rada rodziców

 

 

Drodzy Rodzice,

Rada Rodziców jest głosem nas wszystkich. Jesteśmy po to, aby realnie wpływać na to, co dla naszych Dzieci ważne i dobre.  Chcemy je wspierać, dbać o ich rozwój i bezpieczeństwo. Być blisko i na bieżąco, aktywnie podejmując dialog ze Szkołą.   

Bardzo dziękujemy Osobom, które w roku szkolnym 2017/2018 wpłaciły składki na fundusz Rady Rodziców. Tym z Państwa, którzy jeszcze tego nie zrobili prosimy o dokonanie wpłaty. Zebrane środki w przeróżnych formach wrócą do naszych Dzieci. Wysokość składki  na fundusz Rady Rodziców wynosi  50 zł rocznie/dziecko.

PKO BP 88 1020 4027 0000 1602 0360 9765

W tytule przelewu należy koniecznie wpisać Imię i Nazwisko Dziecka oraz klasę

Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie, pomysły. Zapraszamy do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

SKŁAD RADY RODZICÓW

w roku szkolnym 2017/2018

 

Prezydium Rady Rodziców:

Przewodnicząca: Barbara Pietryga- Lamperska 

Z-ca przewodniczącej: Sebastian Nowak                      

Skarbnik:  Anna Kowalewska                 

 

Komisja Rewizyjna:

Ewa Sabur

Joanna Musialska

 
KLASA I A                                    p. Klaudia Nowakowska
 
KLASA I B                                    
 
KLASA II A                                    p. Karolina Danielewicz
 
KLASA II B                                    p. Elżbieta Sumelka
 
KLASA III A                                    p. Natalia Szymkowiak
 
KLASA III B                                    p. Katarzyna Jankowska
 
KLASA III C                                    p. Maciej Kolpak
 
KLASA III D                                    p. Emilia Kupiecka
 
KLASA IV A                                   p. Anna Kowalewska
 
KLASA IV B                                   p. Elżbieta Sumelka
 
KLASA IV C                                   p. Joanna Musialska
 
KLASA IV D                                   p. Dorota Wysz
 
KLASA V A                                  p. Maciej Kolpak
 
KLASA V B                                  p. Marek Maciejewski
 
KLASA V C                                  p. Magdalena Sokół
 
KLASA VI A                                  p. Karolina Danielewicz
 
KLASA VI B                                   
 
KLASA VI C                                  p. Ewa Sabur
 
KLASA VII A                                   p. Joanna Musialska
 
KLASA VII B                                   p.Magdalena Sokól
 
KLASA VII C                                  p. Sebastian Nowak
 
KLASA II A  gim                                p. Anna Kowalewska
 
KLASA II B gim                              p. Barbara Pietryga - Lamperska
 
KLASA II C gim                                
 
KLASA III A  gim                              p. Marek maciejewski
 
KLASA III B  gim                              p. Maria Polniak
 
 

 

WZORY WNIOSKÓW

Prosimy o przesyłanie wniosków o dofinansowanie  na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

wniosek o dofinansowanie imprezy szkolnej   

wniosek o dofinansowanie indywidualne 

wniosek o dofinansowanie nagród   

wniosek o dofinansowanie świetlicy szkolnej 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI RADY RODZICÓW

W  ROKU SZKOLNYM  2014/2015

 

 

 

Do dnia 31 sierpnia Rodzice dobrowolnie wpłacili 11 166,00 zł

 

W ciągu roku szkolnego 2014/2015 Rada Rodziców wspomogła następujące wydarzenia kulturalne naszej szkoły:

- konkurs „ Portret mojej Pani „                                            300,00 zł

- pasowanie uczniów klas I                                                  600,00 zł

- konkurs plastyczny na ozdobę choinkową                             286,57 zł

- Powiatowy Konkurs „Jezdnym Poznańska Pyra”                   800,00 zł

- konkurs Szansa na sukcesik                                                500,00 zł

- konkurs dla uczniów gimnazjum z j. niemieckiego                  252,71

- konkurs na Najpiękniejszą Pisankę                                       376,00 zł

- Bieg ku słońcu                                                                    300,00 zł

- konkurs logopedyczny                                                           55,00 zł

 - konkurs „Sowa mądra głowa”                                               400,00 zł

- dmuchańce na festynie                                                        1195,00 zł

 - kiełbasa na ognisko                                                             165,07

Nagrody książkowe                                                                 4521,40

Zakończenie roku szkolnego                                                    392,60

W sumie wydano                                                                      10144,35 

 

 

Na rok szkolny 2015/16 przechodzi kwota   2076,77

 
 
 
 
SKŁAD RADY RODZICÓW
 
w roku szkolnym 2014/15
 
 
 
KLASA I A                                    p. Anna Kowalewska
 
KLASA I B                                    p. Bartosz Michalski, Rafał Sadło
 
KLASA I C
 
KLASA I D                                    p. Dorota Wysz, Ewa Kirkowska
 
KLASA II A                                   p. Robert Konopelski, Maciej Kolpak
 
KLASA II B                                   p. Luiza Pawlak
 
KLASA II C                                   p. Izabela Shadi
 
KLASA III A                                  p. Marek Przybylak
 
KLASA III B                                  p. Maciej Sikorski, Marek Gogola
 
KLASA III C                                  p. Monika Glinkowska, Zbigniew Kiełbasa
 
KLASA IV A                                  p. Monika Otulak-Komenda, Agnieszka Fabiś
 
KLASA IV B                                  p. Rafał Szeffs
 
KLASA IV C                                  p. Marzena Wiśniewski
 
KLASA V A                                   p. Anna Kowalewska
 
KLASA V B                                   p. Maciej Walczak
 
KLASA V C                                   p. Karolina Staszyńska
 
KLASA VI A                                  p. Tomasz Kmieciak
 
KLASA VI B                                  p. Karolina Antoniak
 
KLASA I A gim                              p. Agnieszka Fabiś
 
KLASA I B gim                              p. Marzena Macioszczyk
 
KLASA II A gim                             p. Małgorzata Ratajczak
 
KLASA II B gim                             p. Robert Konopelski
 
KLASA III A gim                            p. Barbara Pietryga-Lamperska
 
KLASA III B gim                            p. Renata Wiśniewska
 
 
 
 
 
 
 
PREZDIUM RADY:
 
 
Przewodniczący: p. Anna Kowalewska
 
Zastępca przewodniczącego: p. Robert Konopelski
 
Sekretarz: p. Karolina Staszyńska
 
Skarbnik: p. Barbara Pietryga-Lamperska
 
 
 
 
 
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI RADY RODZICÓW

W I SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2013/2014

 

 

Do dnia 31 sierpnia Rodzice dobrowolnie wpłacili 10 725,00 zł

 

W ciągu roku szkolnego 2013/2014 Rada Rodziców wspomogła następujące wydarzenia kulturalne naszej szkoły:

            - konkurs „ Portret mojej Pani „                                              250,00

            - konkurs „Szansa na sukcesik”                                              500,00zł

            - konkurs plastyczny „Mój miś”                                               250,00zł

            - Powiatowy Konkurs „Jezdnym Poznańska Pyra”                     800,00zł

            - słodycze dla dzieci i młodzieży z okazji „Mikołajek”                  349,34zł

           - konkurs „ Sympatyczny Bałwanek”                                         300,00

          - szkolenie dla rodziców dotyczące uzależnień                            500,00

           - konkurs „Wieczór z poezją”                                                    200,00

           - konkurs „ Magiczne podróże po literaturze „                            300,00 

           - konkurs na Najpiękniejszą Pisankę                                         373,58 zł

            -Projekt Comenius                                                                 1992,42 zł

           -konkurs logopedyczny                                                             34,93 zł

           Zakończenie roku szkolnego                                                     4429,96

 

W sumie wydano                                                                                  10280,23

 

Na rok szkolny 2014/15 przechodzi kwota  672,76.

 
 
 
 
SKŁAD RADY RODZICÓW
 
w roku szkolnym 2013/14
 
 
 
KLASA I A                                    p. Robert Konopelski
 
KLASA I B                                    p. Agata Surdyk
 
KLASA I C                                    p. Shadi
 
KLASA II A                                   p. Marek Przybylak
 
KLASA II B                                   p. Karolina Antoniak
 
KLASA II C                                   p. Monika Glinkowska
 
KLASA III A                                  p. Renata Wiśniewka
 
KLASA III B                                  p. Rafał Szeffs
 
KLASA III C                                  p. Marzena Wiśniewski
 
KLASA IV A                                   p. Anna Kowalewska
 
KLASA IV B                                   p. Maciej Walczak
 
KLASA IV C                                   p. Karolina Staszyńska
 
KLASA V A                                    p. Tomasz Kmieciak
 
KLASA V B                                    p. Robert Miecznik
 
KLASA VI A                                   p. Agnieszka Fabiś
 
KLASA VI B                                   p. Hanna Wawrzyniak-Kujawa
 
KLASA I A gim                                p. Małgorzata Ratajczak
 
KLASA I B gim                                p. Robert Konopelski
 
KLASA II A gim                               p. Barbara Lamperska
 
KLASA II B gim                               p. Renata Wiśniewska
 
KLASA III gim                                p. Krzysztof Socha
 
 
 
 
 
PREZDIUM RADY:
 
 
Krzysztof Socha  -  przewodniczący
 
Rafał Szeffs 
 
Agnieszka Fabiś  -  skarbnik
 
Barbara Lamperska -  sekretarz
 
Robert Konopelski
 
 
KOMISJA REWIZYJNA
 
 
Anna Kowalewska
 
Hanna Wawrzyniak-Kujawa
 
Renata Wiśniewska
 

 

SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI RADY RODZICÓW

W I SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2011/2012

 

 

Kwota, która powinna wpłynąć do kasy Rady Rodziców wynosi   15 700,00 zł

Do dnia 31 stycznia Rodzice dobrowolnie wpłacili 6 575,00 zł

 

W I semestrze roku szkolnego 2011/2012 Rada Rodziców wspomogła następujące wydarzenia kulturalne naszej szkoły:

- pasowanie uczniów klas pierwszych       500,00zł
- konkurs „Szansa na sukcesik”              500,00zł
- konkurs plastyczny „Mój miś”      300,00zł
- Powiatowy Konkurs „Jezdnym Poznańska Pyra”      600,00zł
- słodycze dla dzieci i młodzieży z okazji „Mikołajek”     300,00zł
 w sumie wydano 2200,00zł

W II semestrze planowane są następujące wydarzenia:

  • Dzień Dziecka
  • Środowiskowy Festyn , współorganizowany corocznie przez Radę Rodziców, którego dochód przeznaczony jest na działalność pozaszkolną  Zespołu Szkół w Tulcach,
  • zakończenie roku szkolnego.  W ubiegłym roku szkolnym Rada Rodziców przeznaczyła na nagrody 3 600,00zł
  • konkurs ortograficzny,
  • konkurs „ Sowa mądra głowa”

 

W związku z ograniczonymi funduszami, Rada Rodziców w II semestrze najprawdopodobniej  ufunduje słodycze na Dzień Dziecka dla dzieci i młodzieży oraz nagrody z okazji zakończenia roku szkolnego. Na pomoc finansową przy organizacji Festynu oraz innych planowanych imprez zabraknie nam pieniędzy.

 

Pamiętajmy o tym, że współorganizowane przez Rodziców imprezy mają na celu wszechstronny rozwój naszych dzieci  a wszystkie wpłacone przez nas pieniądze są przeznaczane na ten cel.

 

Apelujemy o dokonywanie wpłat.

 

 

 

SPRAWOZDANIE  FINANSOWE Z DZIAŁALNOŚCI RADY RODZICÓW

W II SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2011/2012

 

 

Na dzień 06.02.2012 w kasie Rady Rodziców było 4 644,46.

W II semestrze dokonano wpłat w wysokości 710,00zł

Rada Rodziców wspomogła następujące konkursy: przyrodniczy „Salamandra”, konkurs matematyczny, konkurs na pisankę wielkanocną, konkurs logopedyczny – w kwocie 976,22.

Zostały zakupione nagrody książkowe i dyplomy na zakończenie roku szkolnego 2011/12 – w kwocie 4 149,80.

Planowane dofinansowanie Dnia Dziecka oraz Środowiskowego Festynu niestety nie udało się zrealizować z uwagi na brak funduszy w kasie Rady Rodziców.

Podsumowując wpłaty i wydatki Rady Rodziców na koncie pozostało 229,16zł

 

 

 

 

                                                                                              Przewodniczący Rady Rodziców

Krzysztof Socha

 

 

 

 

 

 

Regulamin Rady Rodziców przy Zespole Szkół w Tulcach

 

I.                    Postanowienia ogólne

 

                                                                § 1

1.      Rada Rodziców, zwana dalej radą, reprezentuje ogół rodziców uczniów Zespołu Szkół w Tulcach, zwanego dalej Szkołą.

2.      Rada działa na podstawie ustawy o systemie oświaty, statutu Szkoły i niniejszego regulaminu.

                                                         § 2

1.      Rada liczy tylu członków, ile jest oddziałów w Szkole.

2.      Kadencja Rady trwa rok.

3.      W uzasadnionych przypadkach, jeśli w czasie kadencji, ze składu Rady ubędzie więcej niż 1/3 członków, dopuszcza się zorganizowanie wyborów uzupełniających skład Rady.

4.      Decyzję o przeprowadzeniu wyborów uzupełniających podejmuje Rada w głosowaniu jawnym.

                                                         § 3

1.      Rada może tworzyć komisje i zespoły zadaniowe mające charakter opiniujący i doradczy.

                   

 

II.                  Wybory do Rady

 

                                              § 4

1.      W skład Rady wchodzi po jednym przedstawicielu każdego oddziału Szkoły.

2.      Rady klasowe powinny liczyć nie mniej niż 2 osoby, o jej liczebności decydują rodzice każdego oddziału. Członkowie Rady klasowej wybierani są przez rodziców każdej klasy, na pierwszym zebraniu w roku szkolnym. Wybór następuje zwykłą większością głosów.

3.      Sprawy związane z procedurą wyborczą rozstrzyga zebranie rodziców danej klasy.

4.      Członek Rady nie musi być członkiem rady klasowej.

 

                                                        § 5

1.      Przedstawiciel każdej klasy, wchodzący w skład Rady, ma prawo ustanowić swojego pełnomocnika, który w uzasadnionych przypadkach może go reprezentować na forum Rady.

2.      Pełnomocnik ten musi zostać przyjęty przez radę oddziałową.

 

 

                                                        § 6

1.      Obwieszczenie wyników wyborów, podanie do wiadomości składu rady i zwołanie pierwszego posiedzenia plenarnego Rady należy do obowiązków Dyrektora Szkoły.

2.      Pierwsze posiedzenie plenarne powinno się odbyć nie później niż 14 dni roboczych od terminu wyborów.

 

III.                Władze Rady

                                                                           § 7

1.      Rada, w głosowaniu jawnym, wybiera ze swojego grona Prezydium Rady, zwane dalej Prezydium.

2.      W skład Prezydium wchodzą przewodniczący, zastępca przewodniczącego, sekretarz i skarbnik.

3.      Rada wybiera spośród siebie Komisję Rewizyjną, która musi liczyć nie mniej niż 3 osoby.

4.      Komisja Rewizyjna wybiera spośród swoich członków przewodniczącego.

                                                                          § 8

1.      Do podstawowych zadań Prezydium należy bieżące kierowanie pracami Rady, realizacja preliminarza, wykonywanie uchwał Rady, reprezentowanie ogółu Rady wobec Dyrektora  i innych organów Szkoły oraz na zewnątrz.

2.      Zadaniem Komisji Rewizyjnej jest kontrolowanie działalności Prezydium.

 

 

IV.                Posiedzenia Rady

                                                                          § 9

1.      Plenarne posiedzenia rady odbywają się w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie, nie rzadziej niż 4 razy do roku szkolnego.

2.      Poza terminami ustalonymi w harmonogramie, posiedzenia Rady zwołuje członek Prezydium, powiadamiając członków Rady co najmniej 7 dni przed terminem posiedzenia.

3.      W uzasadnionych przypadkach członkowie Prezydium mogą zwołać posiedzenie Rady w trybie pilnym bez zachowania w/w  terminu.

4.      Posiedzenia Rady mogą być również zwoływane z inicjatywy 1/3 składu Rady oraz na wniosek Dyrektora Szkoły, Rady pedagogicznej lub Samorządu Uczniowskiego.

                                                                            § 10

1.      Przygotowanie plenarnego posiedzenia Rady jest obowiązkiem przewodniczącego.

2.      Członkowie Rady, na 7 dni przed terminem posiedzenia, otrzymują projekt porządku obrad.

3.      Plenarne posiedzenia Rady prowadzone są przez przewodniczącego.

4.      W posiedzeniach Rady mogą brać udział osoby zaproszone przez przewodniczącego za zgodą lub na wniosek Rady.

5.      Plenarne posiedzenia Rady są protokołowane.

6.      Protokoły posiedzeń są podpisywane przez protokolanta i przewodniczącego Rady.

7.      Posiedzenia Rady są ważne, o ile obecnych jest co najmniej 1/3 członków.

 

V.                  Podejmowanie uchwał

                                                                        §  11

1.      Uchwały Rady podejmowane są zwykłą większością głosów, w głosowaniu jawnym.

2.      W sprawach personalnych, a także na formalny wniosek członków Rady, głosowanie odbywa się w sposób tajny.

3.      Uchwały są numerowane w sposób ciągły w danym roku szkolnym.

4.      Opinie Rady wydawane są w takim samym trybie jak uchwały.

 

VI.                Prawa i obowiązki członków Rady

                                                                       § 12

1.      Członkowie Rady mają prawo dostępu do wszystkich informacji i dokumentów związanych z organizacją i przebiegiem procesu dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczego, poza informacjami i dokumentami określonymi jako poufne przez Dyrektora lub dotyczącymi spraw personalnych.

2.      Członkowie Rady mogą występować do Dyrektora, innych organów Szkoły, organu prowadzącego, organu nadzorującego z wnioskami i opiniami we wszystkich sprawach Szkoły.

3.      Członkowie głosują na równych prawach we wszystkich decyzjach podejmowanych przez Radę.

4.      Członkowie Rady mają obowiązek aktywnego uczestnictwa w posiedzeniach i pracach Rady.

 

 

 

 

VII.              Fundusze Rady

 

                                                                        §  13

1.      Główne źródło funduszy rady to dobrowolne składki rodziców, a także darowizny od osób fizycznych i prawnych.

2.      O wydatkowaniu środków rady do kwoty 500 zł decyduje przewodniczący, do kwoty 1000 zł Prezydium, powyżej 1000 zł Rada.

3.      Pisemne wnioski o środki z funduszu Rady może składać Dyrektor, nauczyciele, Samorząd oraz pedagog szkolny.

                                                                         § 14

1.      Rada ma wydzielone konto bankowe.

2.      Środkami zgromadzonymi na koncie Rada dysponuje przez 3 upoważnione osoby, przewodniczącego, zastępcę przewodniczącego i skarbnika.

 

VIII.            Postanowienia końcowe

                                                                      §    15

1.      Sprawy nieuregulowane w regulaminie rozstrzyga Rada w drodze uchwały.

2.      Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia.           

 

 

Szkola Tulce